Τιμές Λιανικής

ετήσια ενοικίαση myBusiness

  • Στην ενοικίαση λογισμικού παρέχονται δωρεάν ενημερώσεις, αναβαθμίσεις και αλλαγές του προγράμματος σύμφωνα με τις επιταγές του υπουργείου.

  • Η εγκατάσταση του προγράμματος γίνεται «ως έχει» με τις προεπιλεγμένες παραμέτρους του προγράμματος και έγκειται στις γνώσεις του χρήστη για οποιαδήποτε παραμετροποίηση .
    Σε περίπτωση που χρειαστούν ειδικές φόρμες εκτύπωσης, τοποθέτηση logo, μεταφορά δεδομένων από παλιό πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης κοστολογούνται κατ’ ελάχιστο στα 100,00€ (προ Φ.Π.Α. και προ φόρων) μετά από συνεννόηση με τον εκάστοτε πελάτη

  • Το module e-shop περιλαμβάνει την σύνδεση του εμπορικού προγράμματος με το ηλεκτρονικό κατάστημα και προϋποθέτει την ύπαρξη domain name και χώρου φιλοξενίας. Περιλαμβάνει την προεπιλεγμένη σχεδίαση του καταστήματος, σύνδεση πελατών, σύνδεση προϊόντων, σύνδεση παραγγελιών και πληρωμές με “αντικαταβολή” ή “παραλαβή από το κατάστημα”.
    Αν ο πελάτης θέλει αλλαγή εμφάνισης, πρόσθετα banner, πρόσθετους τρόπους πληρωμής ή την σύνδεση με μηχανές προώθησης προϊόντων (π.χ skroutz, pathfinder, bestprice κτλ) υπάρχουν επιπρόσθετες χρεώσεις.

  • Για την τηλεφωνική ή και τεχνική υποστήριξη του προγράμματος θα πρέπει αυτό να βρίσκεται ή να μπορεί να αναβαθμιστεί στην τελευταία διαθέσιμη έκδοση.

  • Οι παρακάτω τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.


myBusiness ERP

Βασική έκδοση

Περιλαμβάνει 1 SQL Server χρήστη, για την περίπτωση που χρησιμοποιηθεί βάση δεδομένων του SQL Server.

150,00 €

Ετήσιο Συμβόλαιο Τηλεφωνικής Υποστήριξης

60,00 €


ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ (modules)

Έξτρα Είδη

Περιλαμβάνει τα modules : BarCode Ειδών, Σετ Ειδών, Όμοια Είδη, Σειριακοί - Παρτίδες, Χαρακτηριστικά (π.χ. χρώμα - μέγεθος), Ετικέτες, Σύνθεση-Αποσύνθεση.

60,00 €

Έξτρα Τιμολόγηση

Περιλαμβάνει τα modules : Σύστημα επιβράβευσης πελατών (συλλογή πόντων), Μαζικοί μετασχηματισμοί, Μαζική τιμολόγηση, Ηλεκτρονική τιμολόγηση & αρχειοθέτηση (pdf, email), Τιμοκατάλογοι – προσφορές - φυλλάδια

60,00 €

e-shop

Περιλαμβάνει : Εύκολη τοπική επεξεργασία των ειδών


(περιγραφές, φωτογραφίες, τιμές κλπ) και αυτόματη μεταφορά στο e-shop έτοιμα για πώληση (συγχρονισμός).

300,00 €

Συγχρονισμός Δεδομένων

συγχρονίζει - ενημερώνει τα δεδομένα 2 ανεξάρτητων βάσεων δεδομένων

60,00 €

Αποστολή SMS

20,00 €

Έξτρα Utilities

Περιλαμβάνει τα modules : Report generator, Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, σύνδεση με πρόγραμμα λογιστικής.

40,00 €

Εντατική Λιανική

Περιλαμβάνει 1 χρήστη, με διασύνδεση OPOS driver για πωλήσεις από online ταμειακή.

88,00 €

Παραγγελιοληψία

χρειάζεται το module της εντατικής λιανικής

44,00 €

Εστίαση

χρειάζεται το module της εντατικής λιανικής και διαχειρίζεται έως 40 ενεργά τραπέζια

88,00 €

Έξτρα 20 Τραπέζια Εστίασης

κόστος ανά 20 ενεργά τραπέζια για διαχείριση επιπλέον τραπέζιων πέραν των 40 βασικών

45,00 €

Έξτρα χρήστης - ταμείο εντατικής λιανικής για πωλήσεις με την χρήση μόνο της ταμειακής μηχανής

διασύνδεση OPOS driver για πωλήσεις από online ταμειακή.


Χρειάζεται τα modules: Έξτρα Είδη, Έξτρα Utilities, Εντατική Λιανική. (κόστος ανά χρήστη και έως 4 χρήστες στο σύνολο)

22,00 €

Έξτρα SQL Server χρήστης

αφορά τους ενεργούς χρήστες που έχουν ταυτόχρονη πρόσβαση στην βάση δεδομένων του SQL server)

25 %
της αξίας της εφαρμογής

Ετήσιο Συμβόλαιο Τηλεφωνικής Υποστήριξης των modules

προαιρετικό

15 %
της αξίας των modules

Έχετε απορίες ;;;
Θέλετε διευκρινήσεις ;;;

καλέστε μας στο
699 79 30 700

εναλλακτικά
χρησιμοποιήστε την φόρμα
από εδώ